vrijdag 5 april 2013

verjaardagstasje

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn laatste 2 kaartjes !
Vandaag even heel snel een tasje/doosje voor een kinderverjaardag in elkaar gesleuteld.
Tasje is gesneden met mijn silhouette Cameo (zo'n supergave machine!)en de afbeelding is van Tidlly Inks.
Leuk in roze/oranje tinten gemaakt. Niet teveel frutsels erop.
In het tasje kun je lekkere snoepjes en een klein kadootje kwijt.

Morgen ga ik naar de stempelbeurs in Zeist, heb er zo'n zin in ! Gaat me weer geld kosten....hahaha





Fijn weekend alvast,
Liefs Ida

2 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind het tasje prachtig Ida, mooie kleuren , wij gaan morgen naar Rijswijk, gaat ook geld kosten, maar ik heb er echt zin in. Leuke nieuwe dingen scoren.
Jij ook veel plezier hè in Zeist.
Lieve groetjes Corrie

Frouwke zei

Wat een snoezig tasje!
grts
frouwke