donderdag 4 april 2013

nieuwe kaartjes !

Hallo allemaal,

Allereerst een welkom aan mijn nieuwste volgster Corrie. Bedankt voor je leuke reacties op mijn vorige kaartjes en natuurlijk ook alle anderen bedankt voor jullie reacties. Altijd leuk om te lezen wat jullie vinden van mij creaties!
Vandaag heb ik weer 2 nieuwe kaartjes om te showen.
De 1e is gemaakt met een stempel van magnolia die ik heb uitgesneden met mijn silhouette Cameo. Daarna ingekleurd met copic en een papierlijn gebruikt waarvan ik de naam niet weet.....




Het 2e kaartje is gemaakt met de papierlijn Vanity Fair van My Minds Eye. De digi is van Tiddly Inks, daar vind je zoveel leuke afbeeldingen dat je ze eigenlijk allemaal wel wilt hebben! Ik heb er een paar aangeschaft en dit in de 1e keer dat in ze heb gebruikt.
De kaart weer versierd met een leuke bloemenrand gemaakt met een stans van Memory Box en wat bloemen natuurlijk, die horen erbij !



Hoop dat jullie ze weer leuk vinden.
Heel fijn weekend alvast en tot snel.

Liefs Ida

2 opmerkingen:

Frouwke zei

oh wat leuke kaartjes!! Vooral die onderste vind ik een plaatje!
grts
frouwke

Corrie zei

Je kaarten zijn prachtig Ida, mooi papier, ik vind de onderste ook het mooist, maar smaken verschillen, dat is maar goed ook.Ik vind je kaarten super gemaakt.
Lieve groetjes Corrie