zondag 6 januari 2013

Hallo allemaal,

Een nieuw jaar met weer nieuwe uitdagingen !
Voor mij wordt het een spannend jaar want na 29 jaar werken bij Defensie komt eind maart mijn huidige functie te vervallen.....vanaf nu dus solliciteren allereerst binnen Defensie maar misschien ook wel daar buiten. Ik moet dus op zoek naar een nieuwe job en daar ga ik heel erg mijn best voor doen.

Gelukkig vind ik voldoende afleiding in allerlei leuke dingen, zoals o.a. het maken van (scrap)kaarten. Ik ben volop aan het workshoppen om technieken nog beter onder de knie te krijgen en ook mijn nieuwste speeltje, de Silhouette Cameo is iets waar ik graag mee knutsel, een super snijmachine met zoveel mogelijkheden.
1 knutselwerkje staat hier beneden al op mijn blog ....de kaart met Xmas time aan de bovenkant, uitgesneden met de Silhouette en met hulp van Nicole Kalsbeek-Verkooijen.

Verder even geen nieuwe creaties, ik heb heerlijk "vakantie" gehouden, lekker genoten van al het lekkers tijdens de feestdagen, heerlijk boeken gelezen en leuke dingen gedaan.
Vanaf morgen weer werken en komend weekend gaan we weer eens de creaIda uithangen.

hele fijne zondagavond nog en tot snel
Liefs Ida



Geen opmerkingen: