zondag 13 januari 2013

1e kaartje 2013 !

Hallo allemaal,

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers, wat leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog.

Vandaag heb ik het allereerste kaartje van 2013 voor jullie.



Afbeelding is een Magnolia en het papier komt uit de lijn The lake house van Kaisercraft. De afbeelding is ingekleurd met copic markers.

Ikzelf ben zeer tevreden over dit kaartje ! Na het volgen van een aantal online workshops bij Nicole van Kalsbeek-Verkooijen ben ik weer veel wijzer geworden.
Vooral het inkleuren en het "versieren" van mijn kaarten was iets waar ik vaak op vast liep.
Nu heb ik vele tips om eea in de praktijk te gaan toepassen en ik moet zeggen dat deze 1e poging aardig geslaagd is.

Neem maar eens een kijkje op Nicole's blog - ze geeft diverse workshops en ik kan zeggen, ze zijn zeer de moeite waard.
haar adres is : http//onlineworkshopsbynicole.blogspot.nl - zie ook mijn lijst blogs die ik volg rechts op mijn blog.

Heel veel plezier nog vandaag !
Liefs Ida

Geen opmerkingen: