zondag 28 oktober 2012

Nog meer kerst....

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, altijd leuk om te lezen !
En ja hoor, ik ga nog even door met kerstkaarten.

Deze 2 waren al een tijdje klaar en waren bestemd voor een kerstproject maar.....ik kon er geen afscheid van nemen en heb ze vervangen voor 2 andere kerstkaarten....
Soms heb je dat met kaarten, die vind ik dan zo goed gelukt dat ik er nog een hele tijd van wil genieten !
Ze hangen dan ook weer aan mijn "kaarten-waslijn" te pronken in mijn hobbykamer.
De afbeelding is van Sylvia Zet en de bloemencirkel is gemaakt met een mal van memory box.




Het 2e kaartje is gemaakt met een digi van Mo digital, verder een mooie witte strik en een paar bloemen.


Dit was het weer voor nu. Nog een fijne zondag en tot snel.
Liefs Ida

1 opmerking:

Frouwke zei

oh wat een dotjes , ze zijn echt heel prachtig, kan ik geloven dat je er geen afscheid van kan nemen,
grts
frouwke